سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ورزش های گروهی

بریتانیا سنت موجود روزنامه های ورزشی را در قالب L"Equipe ، Gazetta dello Sport و Marca ندارد - اگرچه نشریاتی مانند زندگی بل در لندن ، The Sporting Times و The Sportsman ، که همه تأکید ویژه ای بر اسب دوانی دارند ، در طول قرن 19 و اوایل قرن 20 محبوب بودند ، در حالی که Sporting Life و Sports Argus انتشار خود را تا دهه 1990 و 2000 ادامه دادند و به ترتیب به عنوان یک وب سایت و مکمل نامه بیرمنگام زندگی می کردند. همه روزنامه های ملی به جز فایننشال تایمز صفحات زیادی را هر روز به ورزش اختصاص می دهند. روزنامه های محلی باشگاه های محلی را در همه سطوح تحت پوشش قرار می دهند و صدها مجله ورزشی هفتگی و ماهانه وجود دارد.

 

سایت شرط بندی با واریز مستقیم


توسط ورزش

ورزش های گروهی

چهار ورزش در انگلستان لیگ های حرفه ای سطح بالا را اداره می کنند. Association Football محبوب ترین ورزش است و از آگوست تا مه با هدایت لیگ برتر انگلیس و لیگ برتر اسکاتلند در اسکاتلند انجام می شود. لیگ راگبی به طور سنتی یک ورزش زمستانی است ، اما از اواخر دهه 1990 مسابقات نخبه ، سوپرلیگ در تابستان برگزار می شود تا رقابت برای توجه به فوتبال به حداقل برسد. اتحادیه راگبی همچنین یک ورزش زمستانی است ، در حالی که راگبی لیگ برتر انگلیس و Pro14 در اسکاتلند ، ولز و ایرلند دو لیگ برتر از نیمکره شمالی هستند. کریکت در تابستان ، از آوریل تا سپتامبر در قالب های مختلف توسط تیم های حرفه ای شهرستان تحت نظارت هیئت کریکت انگلیس و ولز بازی می شود ، در حالی که در ایرلند و اسکاتلند ، یورو T20 اسلم حق رای دادن تنها رقابت کاملا حرفه ای است.

همچنین تعدادی لیگ نیمه حرفه ای با رد پای ملی وجود دارد. هاکی روی یخ لیگی را در انگلستان به نام لیگ نخبگان هاکی روی یخ برگزار می کند ، حداقل در هر چهار کشور تشکیل دهنده یک تیم. لیگ بسکتبال مردان و زنان ، لیگ بسکتبال انگلیس و زنان بسکتبال انگلیس به صورت نیمه حرفه ای در انگلیس و اسکاتلند فعالیت می کنند ، همانطور که مسابقات برتر نت بال ، سوپرلیگ Netball در انگلیس.

در ایرلند شمالی ، مانند بقیه ایرلند ، بازی های gaelic از حمایت قابل توجه جامعه ملی گرایان برخوردار هستند ، اگرچه بازیکنان کاملا آماتور هستند. علی رغم وضعیت آماتور ، بازی های مهم با حضور تیم های شهرستان از ایرلند شمالی حضور قابل مقایسه ای با هر دو کد راگبی دارد و در مراحل بعدی مسابقات قهرمانی فوتبال بزرگسالان سراسر ایرلند قابل مقایسه با بزرگترین تیم های لیگ برتر است.

اتحادیه فوتبال

مقالات اصلی: فوتبال در انگلستان ، فوتبال در انگلیس ، فوتبال در اسکاتلند ، فوتبال در ولز و فوتبال اتحادیه در ایرلند شمالی

استادیوم ومبلی ، لندن ، خانه تیم فوتبال انگلیس و فینال جام حذفی.

بازی مدرن جهانی فوتبال از بازی های سنتی فوتبال که در قرن نوزدهم در انگلیس انجام می شد ، تکامل یافت و امروز با اختلاف بسیار زیاد دارای بالاترین مشخصات ورزشی در انگلستان است. این مورد برای نسل ها وجود داشته است ، اما تصور می شود که از اوایل دهه 1990 این شکاف بیشتر شده است و سلطه فوتبال اغلب به عنوان تهدیدی برای سایر ورزش ها تلقی می شود. هر چهار کشور انگلیس لیگ فوتبال خود را برگزار می کنند. چند تیم هستند که در کشور دیگری بازی می کنند.

تنها مسابقه مهم تیم ملی که توسط یک ملت داخلی برنده شده است ، جام جهانی 1966 است که انگلیس میزبان آن بود و برنده آن شد ، اگرچه باشگاه های هر دو لیگ داخلی اسکاتلند و انگلیس در مسابقات باشگاهی اروپا موفق شده اند ، از جمله لیگ قهرمانان یوفا یا قهرمان قبلی آن جام اروپا سلتیک گلاسکو با کسب تیمی متشکل از بازیکنانی که در منطقه محلی اطراف استادیوم باشگاه متولد و بزرگ شده اند ، قهرمان جام اروپا 1966-67 شد ، در حالی که سال بعد ، منچستر یونایتد اولین باشگاه انگلیسی شد 10 سال پس از آنکه این تیم در حالی که در همان مسابقه بازی می کرد ، در مونیخ قربانی یک فاجعه هوایی مشهور شد ، برای پیروزی در این رقابت ها. لیورپول با 6 پیروزی ، موفق ترین تیم انگلیس و انگلیس در فوتبال اروپا است ، در حالی که این رقابت ها در مجموع 3 بار منچستر یونایتد ، دو بار ناتینگهام فارست و یک بار آستون ویلا از بیرمنگام و چلسی از لندن برنده شده اند. هر یک.