سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رابطه با فیفا

رابطه با فیفا

اتحادیه فوتبال برای اولین بار در سال 1905 به فیفا پیوست. اتحادیه های انگلیس (انگلیس ، ایرلند ، اسکاتلند و ولز) پس از جنگ جهانی اول تصمیم گرفتند که فیفا را ترک کنند ، زمانی که فیفا تصمیم گرفت کسانی که بخشی از قدرتهای مرکزی بودند را از این سازمان کنار نگذارد. موضع انجمن های انگلیس تا سال 1922 تغییر کرده بود و در سال 1924 آنها دوباره به فیفا پیوستند. [نه

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

انجمن المپیک انگلیس علیه "زمان شکسته" مبارزه کرده بود - غرامت پولی برای درآمد ورزشکاران هنگام شرکت در بازی های المپیک. در کنگره المپیک 1925 در پراگ ، انگلیسی ها اصلاحاتی را انجام دادند که نتیجه می گیرد فدراسیون های حاکم باید وضعیت آماتور را برای ورزش خود تعیین کنند اما فقط مطابق با تعریف آماتوریسم مورد قبول کنگره المپیک. در سال 1928 ، سوئیس به فیفا پیشنهاد کرد که در شرایط خاص ، پرداخت "زمان قطع" مجاز باشد و فیفا پذیرفته شود. FA در اعتراض به این پیشنهاد از فیفا استعفا داد. در نتیجه استعفای اتحادیه فوتبال انگلیس ، انگلیس در جام جهانی فیفا 1930 ، 1934 یا 1938 شرکت نکرد.

در کنگره المپیک 1930 در برلین ، نمایندگان بلژیک پیشنهاد کردند که تعریف وضعیت آماتور برای هر رشته ورزشی به فدراسیون بین المللی آن واگذار شود. BOA به دنبال تعریف مشترکی از آماتوریسم استدلال کرد که پرداخت های "زمان خراب" خلاف ایده آل المپیک است.

اتحادیه فوتبال در سال 1946 مجدداً به فیفا پیوست و در اولین جام جهانی خود در سال 1950 شرکت کرد. یکی از اولین اقدامات اتحادیه فوتبال درخواست اخراج اتحادیه های ملی فوتبال آلمان و ژاپن به دلیل نقش کشورهایشان در جنگ جهانی دوم بود. در نتیجه ، آلمان و ژاپن از صعود به جام جهانی فیفا 1950 ممانعت کردند. آنها در سال 1950 پس از درخواست دوم سوئیس که درخواست قبلی را در سال 1948 رد کرده بود ، با FIFA آشنا شدند.

امور مالی

دارایی تجاری اصلی FA ، مالکیت آن بر حقوق بازیکنان بین المللی انگلیس و جام حذفی است. درآمد صدا و سیما با داشتن حق پخش داخلی و بین المللی برای مسابقات انگلیس و جام حذفی تا حداقل سال 2021 همچنان بزرگترین جریان درآمد FA است.

برای چهار فصل از 2008 تا 2012 ، FA 425 میلیون پوند از ITV و Setanta برای بازی های تلویزیونی حق بازی های داخلی انگلیس و جام حذفی تضمین کرد ، 42? افزایش نسبت به قرارداد قبلی و 145 میلیون پوند برای حقوق تلویزیون در خارج از کشور ، 272? افزایش 39 میلیون پوند دریافت شده برای دوره چهار ساله قبلی. [60] با این حال ، در طی سالهای 2009-2009 Setanta UK به کار خود ادامه داد ، که باعث تضعیف وضعیت جریان نقدی FA شد

گردش مالی برای سال منتهی به 31 ژوئیه 2016 370 میلیون پوند بود که پس از مالیات 7 میلیون پوند سود کسب کرد. همچنین در سال 2016 125 میلیون پوند سرمایه گذاری در هر سطح فوتبال انجام داده است. در ژوئیه 2015 ، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد قصد دارد یک سازماندهی مجدد سازمانی را انجام دهد تا صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها برای سرمایه گذاری در تیم ها ، امکانات و تیم های برتر انگلیس داشته باشد مربیگری مردمی.

درآمد اتحادیه فوتبال شامل گردش مالی باشگاه های فوتبال انگلیس نیست ، که مشاغل مستقلی هستند. FA و همچنین اجرای فعالیت های خود هر ساله پنج موسسه خیریه را انتخاب می کند که از آنها پشتیبانی مالی می کند.