سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسوائی ها و یک بازی در حال تغییر

این اغلب منجر به زمین های بیس بال با قلمرو نسبتاً ناپاک بیشتری نسبت به استادیوم های قدیمی می شد. این ویژگی ها ماهیت بیس بال حرفه ای را تغییر می دهد ، و باعث می شود سرعت و دفاع بیش از قدرت ضربات خانگی حق بیمه بیشتری داشته باشد ، زیرا زمین ها اغلب برای تیم ها خیلی زیاد بودند که انتظار داشته باشند به بسیاری از دوش های خانگی ضربه بزنند و توپ های ناخوشایند هوا با آسانی بیشتری برخورد کنند. برای outs گرفتن

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

تیم ها در اطراف زمین بازی - به ویژه گاو نرهای خود - و سرعت در پایه ها شروع می شدند. سطوح مصنوعی به این معنی بود که توپها سریعتر حرکت می کردند و بالاتر می پریدند ، بنابراین ضربه زدن به توپهای زمین "در سوراخ" بین گوشه و گلدان های میانی آسان تر شد. از پارچهای شروع کننده دیگر انتظار نمی رفت که بازیهای کامل را پرتاب کنند. کافی بود یک مبتدی 6-7 وقت بازی کند و بازی را به تیم نزدیک تر برساند ، موقعیتی که در این دهه ها اهمیت پیدا کرد. با افزایش پایگاه های دزدیده شده ، کل خانه ها کاهش یافت. بعد از اینکه ویلی میس در سال 1965 به 52 اجرا خانگی رسید ، فقط یک بازیکن (جورج فاستر) تا دهه 1990 به این امتیاز رسید.

رسوائی ها و یک بازی در حال تغییر

در طول دهه 1980 ، بیس بال تغییرات قابل توجهی را تجربه کرد که این بازی سالها ندیده بود. دویدن های خانگی در طول این دهه رو به کاهش بود ، بازیکنان فقط 40 بار در خانه اجرا می کردند و فقط کسی بیش از 50 مسابقه خانگی را در یک فصل برای اولین بار از زمان Dead-Ball (1900–1919) کسب نکرده است. روی ساخت لیست های خود با سرعت و دفاع متمرکز شده اند.