سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تهاجم در فوتبال

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

باسن و روش خود را زاویه دهید. برای مخالفان فرار از مدافعی که رو به رو می شود آسان است ، بنابراین باید از دویدن مستقیم به سمت اعتصاب کنندگان مخالفت خودداری کنید. هنگام رویارویی با یک بازیکن تهاجمی ، سعی کنید با زاویه ای برخورد کنید که مخالفان را مجبور به استفاده از پای غیر مسلط خود کند. [16]

در حالی که یک بازیکن تهاجمی را می پوشانید ، می توانید با هدایت با یک پا ، از زاویه ران درست اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب می توانید در پاسخ به تحولات میدانی به راحتی چرخش کنید.مهاجمان گله در موقعیت های تحت فشار قرار می گیرند. [17] این کار را می توانید با قطع زاویه برخورد مهاجم به روشی انجام دهید که برای سایر مدافعان مانند هافبک ها قابل دسترسی باشد. اگر می بینید که هافبک های هم تیمی در حال نزدیک شدن هستند ، زاویه قطع خود را تنظیم کنید تا فشار یک مدافع دیگر را روی بازیکن تهاجمی که تحت پوشش او هستید کاهش دهید. [18]

 

با هم مدافعان خود ارتباط برقرار کنید. [19] مدافعان باید به وضوح با دروازه بان ، هافبک و یکدیگر ارتباط برقرار کنند. [20] اگر خط دفاعی در حال بازی در دام آفساید است ، یا اگر مدافع در صف نیست یا بازیکن را علامت گذاری نمی کند ، باید با صدای بلند و سریع از این موضوع مطلع شود.

مدافعانی که می خواهند دروازه بان توپ را دریافت کند یا پاس ارسال کند ، باید انتظارات خود را بیان کنند.

هم تیمی های خود را بشناسید. وقتی مدافعان و سایر بازیکنان یکدیگر را می شناسند ارتباط راحت تر است.

دفاع یک به یک را تمرین کنید. شبکه ای برای خود و شریک تمرین خود تنظیم کنید که طول آن حدود هفت در بیست یارد باشد. شما و همسرتان باید از انتهای مخالف شبکه شروع کنید ، در حالی که شریک زندگی در اختیار شما توپ است. سپس شریک زندگی شما باید سعی کند توپ را به سمت دیگر شبکه هدایت کند. هدف بازیکن مدافع (این شما هستید) این است:

توپ را از مهاجم ببرید.

مهاجم را از مرز خارج کنید. [21]

 

 

یک تمرین سریع دو به دو را امتحان کنید. برای این تمرین به شبکه بزرگتری نیاز خواهید داشت. یکی که تقریباً 25 یارد در 40 است باید به خوبی کار کند. این امر باعث می شود که بازی های جداشده بیشتر بین بازیکنان انجام شود ، که با دقت بیشتری یک سناریو بازی واقعی را مدل می کند. یک گروه چهار نفره را به دو جفت تقسیم کنید و از هر یک از جبهه ها بخواهید از یک طرف شبکه دفاع کنند.