سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سیستم اندازه گیری استرالیا در سال 2012

عدم انطباق آنها با طرح ها و مفاهیم سنتی - و ناهمگنی - باعث شده است که قرار گرفتن آنها در مسابقات ، خارج از یک مسابقه طراحی ، مشکل ساز شود. ایجاد سیستم های نقص متناسب با عملکرد واقعی قایق های ورزشی ، قوانین جدید مسابقه قایقرانی و اقدامات جدید را ضروری کرده است.

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

سیستم اندازه گیری استرالیا در سال 2012 با راه اندازی AMS2 به روز شد و این امر در به روزرسانی ریاضیات برای جایگزینی طرحهای مدرن [سنتی] بسیار موفق بوده است. بخصوص به دلیل عملکرد برنامه ریزی آنها (که از هیدرودینامیک و سرعت بدنه بدنه جابجایی متفاوت است) ، سیستم اندازه گیری قایقهای ورزشی مخصوصاً متناسب با نیاز قایقهای موجود در این رده ساخته شده است.

قایق های ورزشی به طور کلی با طول بدنه خود ، یک دکل بلند ، یک بادبان اصلی بزرگ و لبه غیر همپوشانی مشخص می شوند (یک سر سر که از عقب دکل عقب نمی رود).

بسیاری از طرح های قایق های ورزشی از اسپینکرهای نامتقارن برخوردار هستند و مانند اسکیف ها ، غالباً با قایقرانی در یک رشته از وسایل وسیع به یک زیگ زاگ کم عمق نسبت به اسپینکرهای متقارن سنتی ، در باد پایین حرکت می کنند.

همانند میخ های اصلی بزرگ ، چرخ های چرخشی نیز به طور کلی برای اندازه بدنه معین بسیار بزرگتر از آنچه قبلاً استفاده شده بود ، هستند. در بسیاری از قایقهای ورزشی یک گلدان انبساطی به طول 4-8 فوت (1.2-2.5 متر) مجهز شده است ، که چرخ چرخنده را از بدنه به جلو حرکت می دهد و جریان هوا بهتر و اندازه بادبان بیشتری را فراهم می کند.

برخی از آنها مانند تامپسونهای بزرگتر و پوکت 8 دارای یک کاسه مخزن هستند که هم قابل ارتقا است و هم می تواند بیانگر باشد - قادر به حرکت از این سو به آن طرف است - که سیستمی است که اولین بار توسط Greg Young در سری قایق های Bull استفاده شد و قایق asym را قادر به حرکت می کند. در زاویه های عمیق تر به سمت پایین و در حالی که قطب مربع به عقب است. برای قایقهای ورزشی کوچکتر مانند شاو ، افعی و قایقهای فرانسوی گسترده تر ، عملکرد پایین باد قصد دارد هر چه زودتر برنامه ریزی قایق ها را انجام دهد ، و بنابراین وزن صرفه جویی شده در استفاده از یک محصول ساده و قابل انعطاف فقط با ارزش تر از سود حاصل از بیان است .