سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک مراسم شخصی یوگا

ادعا شده است که روش آساناها انعطاف پذیری ، قدرت و تعادل را بهبود می بخشد. برای کاهش استرس و اضطراب ، و کاهش علائم کمردرد. یک بررسی از پنج مطالعه نشان داد که سه روانشناختی (تأثیر مثبت ، ذهن آگاهی ، دلسوزی از خود) و چهار مکانیسم بیولوژیکی (هیپوتالاموس خلفی ، اینترلوکین 6 ، واکنش C پروتئین و کورتیزول) که ممکن است بر روی استرس تأثیر بگذارد به صورت تجربی مورد بررسی قرار گرفته است ، در حالی که بسیاری از مکانیسم های بالقوه دیگر برای مطالعه باقی مانده اند.

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

چهار مکانیزم (تأثیر مثبت ، دلسوزی از خود ، مهار هیپوتالاموس خلفی و کورتیزول بزاقی) برای تأثیرات احتمالی کاهش استرس یوگا واسطه است. یک بررسی 2017 شواهدی با کیفیت متوسط ??را نشان داد که یوگا درد کمر را کاهش می دهد. برای افراد مبتلا به سرطان ، یوگا می تواند به رفع خستگی ، بهبود نتایج روانشناختی و حمایت از کیفیت خواب و نگرش های زندگی کمک کند ، اگرچه نتایج از بررسی های منتشر شده در سال 2017 متفاوت است

یک بررسی سیستماتیک در سال 2015 اشاره کرد که یوگا ممکن است در کاهش علائم افسردگی قبل از تولد موثر باشد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد روش آسانا نتایج تولد و سلامت جسمی و اقدامات کیفیت زندگی در افراد مسن را بهبود می بخشد و فشار خون را کاهش می دهد.

از زمان ریشه در دهه 1920 ، یوگا که به عنوان ورزش استفاده می شود جنبه "معنوی" دارد که لزوماً نو هندو نیست. شبیه سازی آن با ژیمناستیک هارمونیک به عنوان یک مثال است. جین یوگا را به عنوان ورزش "یک رژیم تناسب اندام مقدس جدا از زندگی روزمره می نامد. درمانگر یوگا آن سوانسون می نویسد که" اصول و شواهد علمی [یوگا را از بین برد] تعجب آور است که این باعث می شود تجربیات تحول آفرین من حتی جادویی تر شوند. محققان یوگا ، الیزابت دو میشلیس ، جلسات تمرین یوگا ، یک ساختار سه قسمتی کاملاً خاص را نشان می دهد که با تعریف آرنولد ون جنپ از ساختار اساسی یک آیین در سال 1908 مطابقت دارد.