سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه بلوک مهم درس خاندن

سه بلوک درس وجود دارد که هر درس 45 دقیقه طول می کشد. بعد از هر بلوک ، 15-20 دقیقه استراحت وجود دارد ، همچنین بعد از درس 6 (تعداد درس ها سال به سال تغییر می کند ، بنابراین ممکن است یکی تا ساعت 4 در مدرسه باشد). "Nebenfächer" (= رشته های تحصیلی جزئی) دو بار در هفته ، "Hauptfächer" (= رشته های اصلی) سه بار تدریس می شود.

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

در پایه های 11-13 ، 11-12 ، یا 12-13 (بسته به سیستم مدرسه) ، هر دانش آموز در دو یا سه موضوع ("Leistungskurse") رشته می گیرد. به اینها معمولاً پنج درس در هفته داده می شود. سایر دروس ("Grundkurse") معمولاً سه دوره در هفته تدریس می شوند. + "Seminarfach" یک کلاس اجباری است که در آن هر دانش آموز آماده است مقاله تحقیقی خود را در پایان ترم ارائه دهد. این کلاس قرار است مهارتهای علمی پژوهشی دانشجویان را که در زندگی بعدی دانشگاهی آنها لازم است ، آموزش دهد.

 

اختلافات زیادی بین 16 ایالت آلمان وجود دارد که گزینه هایی برای این الگوی اساسی مانند والدورفشولن یا سایر مدارس خصوصی دارند. بزرگسالان همچنین می توانند به مدرسه عصرانه برگردند و در آزمون Abitur شرکت کنند.

 

مدارس دولتی و خصوصی

در سال 2006 ، شش درصد از کودکان آلمانی در مدارس خصوصی تحصیل می کردند. [19]

 

در آلمان ، بند 7 ماده 4 Grundgesetz ، قانون اساسی آلمان ، حق تأسیس مدارس خصوصی را تضمین می کند. این ماده مربوط به قسمت اول قانون اساسی آلمان است که حقوق مدنی و انسانی را تعریف می کند. حقی که در این قسمت از Grundgesetz تضمین شده است تنها در شرایط اضطراری می تواند به حالت تعلیق درآید ، در صورتی که ماده مربوطه به طور خاص این احتمال را بیان کند. این مورد در این مقاله صدق نمی کند. همچنین لغو این حقوق امکان پذیر نیست. این محافظت غیرمعمول از مدارس خصوصی برای محافظت از آنها در برابر رویداد دوم Gleichschaltung یا رویداد مشابه در آینده انجام شد.

 

Ersatzschulen مدارس ابتدایی یا متوسطه عادی است که توسط افراد خصوصی ، سازمان های خصوصی یا گروه های مذهبی اداره می شود. این مدارس همان مدارک تحصیلی مدارس دولتی را ارائه می دهند. با این حال ، ارساتسشولن ، مانند همتایان دولتی خود ، تحت استانداردهای اساسی دولت مانند حداقل مدارک لازم معلمان و نمرات پرداختی قرار دارند. Ersatzschule باید حداقل دارای استانداردهای علمی یکسان با استانداردهای یک مدرسه دولتی باشد و ماده 7 ، بند 4 Grundgesetz ، اجازه می دهد تفکیک دانش آموزان را با توجه به وضعیت اقتصادی اجتماعی (به اصطلاح Sonderungsverbot) ممنوع کند. بنابراین ، بیشتر Ersatzschulen شهریه بسیار کمی در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی دارد. بورس تحصیلی نیز اغلب در دسترس است. با این وجود ، تأمین مالی این مدارس با چنین شهریه کمی امکان پذیر نیست: بنابراین کلیه Ersatzschulen آلمان با بودجه عمومی یارانه می گیرند.

 

برخی از دانش آموزان از طریق یارانه های بهزیستی در مدارس خصوصی تحصیل می کنند. این امر اغلب در صورتی اتفاق می افتد که دانش آموزی کودکی در معرض خطر در نظر گرفته شود: دانش آموزانی که دارای ناتوانی در یادگیری ، نیازهای ویژه هستند و یا از محیط خانه های ناکارآمد ناشی می شوند.

 

پس از اجازه دادن به وضعیت اقتصادی اجتماعی والدین ، ??کودکان تحصیل در مدارس خصوصی به اندازه کودکان مدارس دولتی قادر نیستند. به عنوان مثال در برنامه ارزیابی دانش آموزان بین المللی (PISA) ، پس از در نظر گرفتن کلاس اقتصادی اجتماعی ، دانش آموزان در مدارس خصوصی عملکرد کمتری نسبت به مدارس دولتی داشتند. [20] با این حال ، باید در تفسیر دقیق این داده ها دقت شود: ممکن است اینگونه دانش آموزان به دلیل حضور در یک مدرسه خصوصی ، عملکرد ضعیفی نداشته باشند ، اما به دلیل کمبود عملکرد ، در یک مدرسه خصوصی حضور دارند. برخی از Realschulen و Gymnasien خصوصی شرایط ورودی کمتری نسبت به Realschulen و Gymnasien عمومی دارند.