سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبل از خستگی

قبل از خستگی

قبل از خستگی یک تمرین انزوا را با یک تمرین ترکیبی برای همان گروه عضلانی ترکیب می کند. تمرین انزوا ابتدا گروه عضلانی را خسته می کند ، و سپس ورزش مرکب از عضلات حمایت کننده گروه عضلانی برای تحت فشار قرار دادن آن بیش از حد ممکن استفاده می کند. به عنوان مثال ، عضلات سه سر به طور معمول به سینه ها کمک می کنند تا عملکرد خود را انجام دهند. اما در "پرس نیمکت" عضله سه سر عضله ضعیف تر معمولاً از کار می افتد ، که این امر تأثیر را بر روی سینه ها محدود می کند. با مقدمه فشار دادن نیمکت با مگس pec ، می توان استخوان های سینه ای را از قبل خسته کرد تا هر دو عضله همزمان از کار بیفتند و هر دو به طور یکسان از تمرین بهره مند شوند.

سایت شرط بندی با واریز مستقیم

خرابی ها

تجزیه و تحلیل توسط فردریک هتفیلد و مایک کوین ایجاد شد تا انواع مختلف فیبرهای عضلانی را برای حداکثر تحریک کار کند. سه تمرین مختلف که با همان گروه عضلانی کار می کنند انتخاب شده و برای یک مجموعه فوق العاده مورد استفاده قرار می گیرند. تمرین اول برای حدود پنج تکرار از یک وزن سنگین (~ ??85 of از 1 تکرار حداکثر) ، دوم از یک وزن متوسط ??(حداکثر 70 of از 1 تکرار حداکثر) برای حدود دوازده تکرار ، و در نهایت تمرین سوم با یک سبک وزن (~ 50 of از حداکثر 1 تکرار) برای بیست تا سی تکرار ، یا حتی سبک تر (~ 40 of از حداکثر 1 تکرار) برای چهل تکرار یا بیشتر. (رفتن به شکست دلسرد می شود.) کل مجموعه فوق العاده سه بار انجام می شود. [48]: 16-17

فراتر از شکست

تکرار اجباری

تکرارهای اجباری پس از نقص عضلانی لحظه ای رخ می دهد. یک دستیار به اندازه کافی کمک می کند تا مربی وزن از نقطه تمرینی عبور کند و اجازه دهد تکرارهای بعدی به پایان برسد. مربیان وزنه برداری اغلب وقتی این کار را می کنند که شریک ورزشی خود را مشاهده کنند. با برخی از تمرینات تکرار اجباری را می توان بدون یک شریک آموزشی انجام داد. به عنوان مثال ، با فرهای دو سر بازو می توان از بازوی دیگر برای بازویی که تحت آموزش است کمک کرد.

تکرار تقلب

تقلب سازشی عمدی از فرم برای به حداکثر رساندن تکرارها است. تقلب این مزیت را دارد که می تواند بدون یک شریک آموزشی انجام شود ، اما ایمنی را به خطر می اندازد. یک نمونه معمولی از تکرارهای تقلب در هنگام فر دادن عضله دو سر بازویی اتفاق می افتد که وقتی ورزشکار با بار از ناحیه کمر شروع می کند ، هالتر یا دمبل را در مرحله متحدالمرکز به جلو و بالا می برد و از این حرکت برای کمک به عضلات دو سر خود در حرکت دادن بار به یک موقعیت عضلانی کوتاه تر استفاده می کند. . کمک به حرکت در مرحله متحدالمرکز به آنها امکان می دهد تا بارهای بیشتری را در مرحله دشوارتر متحدالمرکز حرکت دهند. هدف می تواند قرار دادن بارهای بیشتری از مقاومت در برابر دوسر بازویی در آماده سازی انجام مرحله خارج از مرکز باشد تا فاز متحدالمرکز دشوارتر. جایگزینی عملکرد معمول یک شریک آموزشی با یک ورزشکار انفرادی که تکرار تقلب انجام می دهد ، تکرارهای اجباری یا تکرار منفی را هنگام تمرین به تنهایی تسهیل می کند.