سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گروهی از مشعل داران روی صندلی های چرخدار

گروهی از مشعل داران روی صندلی های چرخدار که شعله پارالمپیک را از طریق Canary Wharf می آورند.
رله مشعل پارالمپیک در 22 اوت آغاز شد ، زمانی که گروههایی از پیشاهنگیان یکپارچه چهار شعله آتش پارالمپیک را در بلندترین قله های هر کشور انگلستان برافروختند. Scafell Pike در انگلیس ، بن نویس در اسکاتلند ، Slieve Donard در ایرلند شمالی و Snowdon در ولز. در 24 آگوست از چهار شعله برای روشن کردن دیگهای تشریفاتی در لندن ، ادینبورگ ، بلفاست و کاردیف در جریان رویدادهای ویژه "جشنواره شعله" استفاده شد. رویدادهای کوچکتر "جشن شعله" نیز در تعطیلات آخر هفته بانک در جوامع مختلف برگزار شد.

در 28 اوت چهار شعله آتش طی مراسمی در استادیوم استوک مندویل متحد شد. [39] شعله سپس مسیری 92 مایلی (148 کیلومتری) را به ورزشگاه المپیک طی یک رله 24 ساعته طی کرد و 580 مشعل دار در تیم های 5 نفره کار می کردند. پس از دو ساعت تاخیر هوا ، یک شعله پشتیبان مستقیم به ورزشگاه منتقل شد یک شرایط احتمالی ، و مسیر رله اصلاح شد. [40] با این حال ، چون رژه مراسم افتتاحیه ملت ها بیش از حد انتظار طول کشید ، شعله توانست به موقع به ورزشگاه المپیک برسد

بلیط
در مجموع 2.7 میلیون بلیط شامل بلیط های ویژه رویدادها و مجوزهایی که فقط به پارک المپیک اعطا می شوند ، همراه با مجوزهای چند رویدادی که برای ExCeL لندن و المپیک پارک ارائه می شود ، ارائه شد که هدف آنها این بود که تماشاگران بتوانند انواع مسابقات پارالمپیک را کشف کنند. [12] [42] برخلاف پارالمپیک قبلی ، بلیط بسیار پر تقاضا بود و تخصیص بلیط از 2.5 میلیون میلیون نفر در نظر گرفته شده بود. در حالیکه دوره بازیهای المپیک از نظر تاریخی شلوغ ترین فروش پارالمپیک بوده است ، پیش از شروع بازیهای المپیک تابستانی 1.4 میلیون بلیط فروخته شده بود که در حال حاضر از کل تعداد فروخته شده در سیدنی پیشی گرفته است. [43] تقاضای زیاد منجر به خراب شدن وب سایت تحت مدیریت Ticketmaster شد.
برگزارکنندگان انتظار داشتند اولین فروش در تاریخ پارالمپیک صورت گیرد. پاول دایتون ، مدیر اجرایی LOCOG اظهار داشت که "علاقه به حضور در بازیهای پارالمپیک از همان ابتدا فوق العاده بوده است." تبدیل به اولین قطع کننده قطع عضو مضاعف شده بود که در المپیک در کنار ورزشکاران جسمی و قیمت های مقرون به صرفه شرکت می کند.

در 8 آگوست LOCOG اعلام کرد که 2.1 میلیون بلیط فروخته شده است (فقط در ماه گذشته 600،000) ، رکورد 1.8 میلیون بلیط در پکن را شکست (1.6 میلیون بلیط نیز توسط دولت چین توزیع شد). [42] فیلیپ کراون ، رئیس IPC ، این لندن را به دلیل "اشتهای سیری ناپذیری که مردم نسبت به ورزش های نخبه درجه یک دارند" تبریک گفت و خاطرنشان کرد که برای پارالمپیک که در زادگاه معنوی آن برگزار می شود ، مناسب است که مکان های آن را پر کند. [43] در مراسم افتتاحیه ، 2.4 میلیون فروخته شده بود که 100،000 باقیمانده در طی بازیها فروخته شد. هر روز 10 هزار پیشنهاد داده شد. آخرین 800 بلیط مراسم افتتاحیه به پلیس و ارتش توزیع شد ، در حالی که شهردار بوریس جانسون توزیع 1100 نفر را به اعضای باشگاه های دو و میدانی جوانان لندن ترتیب داد. [46] به دلیل تقاضای عمومی ، 100000 بلیط احتمالی دیگر در 6 سپتامبر عرضه شد (که شامل کارت های چند رویداد و بلیط های رویداد داده شده توسط حامیان مالی و شرکا بود) ، همراه با 100000 بلیط که فقط به پارک المپیک دسترسی داشتند.